Politica de confidențialitate.

Politica de confidențialitate a prelucrării datelor cu caracter personal

Homecare Partners SRL, cu sediul în str. Fabricii nr. 47, sector 6, cod postal 060821, București, cod fiscal 42497313, telefon 0766166315, adresa email office@homecare.ro, adresă web https://homecare.ro, în calitate de operator de date cu caracter personal, vă informează, prin prezenta, despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal și drepturile pe care le aveți în conformitate cu Regulamentul UE 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare GDPR) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale, în vigoare, atunci când interacționați cu HOMECARE PARTNERS sau cu site-ul nostru.

Înțelegem obligațiile care ne revin față de dumneavoastră și dorim să vă ajutăm să înțelegeți cum și de ce vă prelucrăm datele.

Principiile prelucrării datelor cu caracter personal

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt colectate și prelucrate în mod legal, echitabil și transparent.
Colectăm datele dumneavoastră în scopuri bine determinate, explicite și legitime în conformitate cu prevederile legale în vigoare, iar prelucrarea ulterioară, dacă va exista, nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
Datele sunt colectate în moduri adecvate, relevante și limitate la scopul pentru care sunt prelucrate.
Datele cu caracter personal nu se stochează pe o perioadă mai lungă decât este necesar realizării scopului pentru care au fost colectate.

HOMECARE PARTNERS a luat măsuri tehnice și organizatorice pentru a proteja datele dumneavoastră împotriva prelucrării ilegale, neautorizate, pierderii, distrugerii, dezvăluirii, deteriorării accidentale și cu privire la ștergerea sau rectificarea datelor inexacte sau incomplete, în funcție de scopul pentru care sunt colectate și vor fi prelucrate.

Categoriile de date și scopul utilizării datelor cu caracter personal

Colectăm de la dumneavoastră și prelucrăm următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, adresă, CNP,date de pe cartea de identitate, apartenența religioasă, adresă de email, număr de telefon, informațiiși date medicale privind starea de sănătate, profesie, studii, date bancare, contracte juridice, atestate și alte date necesare pentru realizarea obiectului nostru de activitate, în conformitate cu GDPR și cu respectarea legislației privind platformele digitale medicale și în funcție de scop.

Datele cu caracter personal solicitate pe această platformă de servicii medicale sunt solicitate pentru realizarea obiectivului nostru și anume acela de intermediere între cerea de asistență medicală și nu numai și oferta de servicii în acest sens pentru care v-ați dat acordul atunci când v-ați înregistrat în platforma HOMECARE.

Colectăm și prelucrăm date de la dv. și în momentul accesării paginii web homecare.ro prin intermediul fișierelor cookie astfel:

La accesarea paginii noastre de internet sau a aplicației, sunt transmise automat, fără vreo intervenție din partea dv. de către browser-ul utilizat pe terminalul dv. către server-ul paginii noastre web, informațiile privind: adresa de ip a terminalului dumneavoastră conectat la internet, data și ora accesării, browser-ul utilizat de dvs. Aceste informatii sunt stocate temporar în următoarele scopuri: asigurarea unei conexiuni optime, asigurarea unei utilizări confortabile a paginii noastre de internet/aplicației, evaluarea siguranței și stabilității sistemului.

Aceste cookies sunt fișiere mici stocate pe terminalul dvs. (tableta, laptop, smartphone sau altele asemenea) atunci când ne vizitați pagina de web. Cookies nu afectează aparatul dumneavoastra nu conține viruși. În cookie sunt informații care rezultă în legătură cu terminalul specific utilizat de dvs. Acest lucru nu înseamnă însă că ne parvin direct date cu privire la identitatea dvs. Accesarea paginii web implică acceptul dumneavoastră, accept ce se poate modifica la fiecare vizită pe site.

În cazul în care nu există alt temei pentru solicitarea datelor dumneavoastră utilizăm ca temei consimțământul liber acordat.

Colectăm de la dumneavoastră și prelucrăm doar datele cu caracter personal care ne sunt necesare, iar refuzul dumneavoastră de a le furniza ne va pune în imposibilitatea de a vă oferi serviciile necesare.

Destinatarii datelor dumneavoastră

Datele cu caracter personal colectate în condițiile prezentate mai sus sunt destinate prelucrării exclusive de către HOMECARE PARTNERSSRL și nu vor fi vândute terțelor părți.

Datele cu caracter personal pot fi comunicate autorităților guvernamentale și/sau organelor de aplicare a legii, dacă acest lucru este impus de legile aplicabile sau dacă este necesar pentru exercitarea drepturilor noastre, inclusiv a condițiilor de utilizare, sau pentru protejarea intereselor noastre legitime (inclusiv a intereselor legitime ale unor terțe părți), în conformitate cu legile aplicabile.

Puteți alege să dezvăluiți datele dumneavoastră în anumite moduri cum ar fi plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, TikTok, Instagram, Twitter, Youtube, Pinterest etc.) sau utilizând servicii ale terțelor părți care vă permit să postați public unele informații, (exemplu rezultate ale analizelor sau alte date de identificare), iar o terță parte ar putea utiliza informațiile respective.

Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile acelor rețele privind protecția datelor și cookie-urile. Trebuie să vă asigurați că aveți cunoștință de acestea.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal

Pentru scopurile legate de activitatea aplicației HOMECARE, datele cu caracter personal vor fi stocate pe o perioadă limitată de timp în spații protejate și în conformitate cu condițiile și prevederile legale, astfel:

• Datele necesare încheierii contractelor dintre părți, activităților legate de diferite programe de formare profesională, cursuri, educație,vor fi stocate pentru perioada necesară îndeplinirii obligațiilor legale prevăzute de legislația aplicabilă;
• Datele colectate prin platforma aplicației de mobil se vor stoca pe întreaga perioadă de derulare a aplicației HOMECARE;
• Datele colectate prin intemediul site-ului homecare.ro se vor păstra atât timp cât este necesar pentru rezolvarea solicitărilor, reclamațiilor și petițiilor pe care le transmiteți.

În cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul consimțământului dumneavoastră, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate numai pentru perioada prevăzută prin consimțământ, cu excepția cazului în care vă retrageți sau limitați consimțământul înainte de expirarea acestei perioade. În astfel de cazuri, vom înceta prelucrarea datelor cu caracter personal respective în scopurile relevante, sub rezerva oricărei obligații legale de a prelucra aceste date cu caracter personal și/sau a nevoii noastre de a prelucra aceste date cu caracter personal în scopul exercitării drepturilor noastre legitime (inclusiv a drepturilor legitime ale altor persoane).

Securitatea datelor

Aplicația de mobil și Site-ul HOMECARE conțin link-uri către alte site-uri aflate în proprietatea sau operate de către alte organisme, instituții, societăți, etc. HOMECARE PARTNERS nu controlează și nu este răspunzătoare pentru conținutul și condițiile de confidențialitate sau securitate în funcționarea acestor site-uri, astfel ne declinăm orice răspundere cu privire la utilizarea acestora.

Păstrăm datele dumneavoastră pe serverele noastre sigure. Folosim măsuri tehnice și organizatorice adecvate, menite să vă protejeze datele cu caracter personal și să împiedice accesul neautorizat.

Suntem în relații contractuale legale cu terţe părţi care oferă servicii de găzduire și aceste contracte includ obligații privind securitatea organizațională și tehnică a datelor cu caracter personal.

Datele colectate prin intermediul aplicației de mobil și a site-ului, sunt prelucrate în condiții de securitate, pe computere parolate, dotate cu antivirus, de către persoane autorizate în conformitate cu legislația în vigoare, neexistând pericolul pierderii sau dezvăluirii acestora în condițiile funcționării optime a internetului.

Totuși transmiterea datelor prin intermediul internetului nu este complet sigură. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele, nu putem garanta securitatea datelor dumneavoastră transmise pe website-ul nostru și a aplicației noastre de mobil; orice transmisie se face pe propriul dumneavoastră risc.

Vă înștiințăm că folosim proceduri stricte și caracteristici de securitate la cele mai înalte standardeprivind securitatea informațională pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

Drepturile dumneavoastră de persoană vizată

HOMECARE PARTNERS respectă toate drepturile menționate în Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR) și pune la dispoziție toate mijloacele adecvate prin intermediul cărora vă puteți exercita aceste drepturi în conformitate cu detaliile menționate mai jos:

Dreptul la informare și acces – care implică posibilitatea de a obține confirmarea de către noi a faptului că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, aveți dreptul să solicitați acces la aceste date, precum și informații suplimentare cu privire la datele cu caracter personal, cum ar fi: scopul prelucrării, categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal comunicate, precum și perioada de păstrare preconizată. În cazul în care este necesar să vă exercitați dreptul de acces, trebuie să ne contactați și să solicitați acest lucru. Vă rugăm să țineți cont de faptul că pot exista situații care nu sunt supuse dreptului de acces, cum ar fi informații care identifică alte persoane sau care fac obiectul obligațiilor de confidențialitate.

Nu percepem taxe pentru această operațiune cu excepția situației în care cererea dumneavoastră este nefondată sau excesivă.

Dreptul la rectificare – Acest drept vă permite să ne solicitați să rectificăm datele cu caracter personal inexacte deținute, precum și să completăm datele cu caracter personal incomplete. Vom modifica sau vom transmite solicitările dumneavoastră terțelor părți care trebuie sa le rectifice și vă vom înștiința în acest sens în termen de 30 de zile.

Dreptul la ștergerea datelor, ceea ce înseamnă că, în situațiile reglementate expres prin lege, puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Vă rugăm să țineți cont de faptul că situațiile în care legea prevede posibilitatea de ștergere a datelor cu caracter personal sunt echivalente cu situațiile în care prelucrarea acestora este ilegală, în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământul dumneavoastră, pe care l-ați retras sau în cazul în care datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate.

Dreptul la restricționarea prelucrării datelor – Pentru a vă exercita acest drept ne puteți solicita să oprim prelucrarea datelor dacă:

– contestați corectitudinea datelor pentru o perioadă necesară care să ne permită verificarea exactității acestora;
– prelucrarea este ilegală și solicitați restricționarea prelucrării în favoarea ștergerii datelor cu caracter personal;
– datele dumneavoastră nu mai sunt necesare pentru noi, dar dumneavoastră le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
– vă opuneți prelucrării datelor cu caracter personal pe perioada în care verificăm dacă motivele noastre legitime au întietate față de ale dumneavoastră.

Dreptul la portabilitatea datelor, și anume dreptul dumneavoastră de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, uzual și prelucrabil pe calculator și de a transmite ulterior respectivele date unui alt operator. Acest drept la portabilitatea datelor se aplică numai datelor cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat nouă și în cazul în care prelucrarea are loc prin mijloace automatizate pe baza consimțământului dumneavoastră.

Dreptul de a vă opune prelucrării – Vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, din motive care țin de situația dumneavoastră particulară, cu condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământul dumneavoastră. Dreptul de a vă opune se aplică numai situațiilor în care prelucrarea se bazează pe interesul nostru legitim sau al unei terțe părți. În acest caz nu vom mai procesa datele cu caracter personal, dacă nu putem demonstra motive întemeiate, legitime și care au un interes major pentru prelucrarea sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Dreptul de a vă retrage consimțământul acordat pentru diverse operațiuni de prelucrare, în situația în care consimțământul reprezintă baza legală a prelucrării. În cazul în care vă retrageți consimțământul privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să rețineți că operațiunile de prelucrare încetează din momentul retragerii, fără a afecta prelucrarea datelor care a avut loc anterior retragerii în cauză.

Dreptul de a depune o plângere se referă la dreptul dumneavoastră de a contesta modul în care efectuăm prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal la autoritatea competentă pentru protecția datelor.

În cazul în care doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile enumerate mai sus sau să obțineți informații suplimentare sau clarificări privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să contactați HOMECARE PARTNERS SRL printr-o solicitare scrisă datată și semnată – în atenția Responsabilului pentru protecția datelor desemnat sau prin email la adresa office@homecare.ro.

Solicitarea dumneavoastră va fi analizată și vi se va răspunde în termen de 30 zile de la primirea solicitării de către HOMECARE PARTNERS.

Contact:

Datele de contact ale Responsabilului pentru protecția datelor al HOMECARE PARTNERS:

• adresa poștală: Str. Fabricii nr. 47, Bloc Tronson B, Etaj 6, Ap. 2 (B62), sector 6, cod postal 060821, București;
• adresa de email office@homecare.ro
• numărul de telefon 0766166315.

Vă rugăm să nu divulgați date cu caracter personal speciale (de exemplu, informații legate de originea rasială sau etnică, de convingeri religioase sau de apartenență), numere de asiguraresocială, CNP sau informații legate de cazierul penal atunci când ne contactați prin intermediul paginii web.

În condițiile modificării legislației această notificare va fi revizuită și adusă la zi în acord cu noile reglementări.

Vă rugăm să consultați această Notă de informare periodic pentru orice nelămurire.